OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA ZACIĄGNIĘCIE KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO DO KWOTY 9 000 000 PLN Z PRZEZNACZENIEM NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU NA 2011 ROK W WYSOKOŚCI 8 276 169 PLN POWSTAŁEGO W ZWIĄZKU Z REALIZCJĄ ZADAŃ INWESTYCYJNYCH ORAZ NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH ZOBOWIĄZAŃ Z TYTUŁU KREDYTÓW I POŻYCZEK W WYSOKOŚCI 723 831 PLN
PL-Sochaczew: Usługi bankowe
2011/S 131-217755
E-mail: przetargi@sochaczew.pl
Faks +48 468622602
Adresy internetowe
Ogólny adres instytucji zamawiającej http://www.sochaczew.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
I.2)RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Ogólne usługi publiczne
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)OPIS
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 9 000 000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2011 rok w wysokości 8 276 169 PLN powstałego w związku z realizcją zadań inwestycyjnych oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 723 831 PLN.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług
Usługi
Kategoria usług: nr 6
Główne miejsce świadczenia usług Sochaczew.
II.1.3)Ogłoszenie dotyczy
Zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów)
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 9 000 000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2011 rok w wysokości 8 276 169 PLN powstałego w związku z realizcją zadań inwestycyjnych oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 723 831 PLN.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
66110000, 66100000
II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Nie
II.1.8)Podział na części
Nie
II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych
Nie
II.2)WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do kwoty 9 000 000 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2011 rok w wysokości 8 276 169 PLN powstałego w związku z realizcją zadań inwestycyjnych oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w wysokości 723 831 PLN.
II.2.2)Opcje
Nie
II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI
Rozpoczęcie 31.8.2011. Zakończenie 31.12.2021
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje
80 000 PLN
III.1.2)Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących
Kredyt w ratach / każdorazowo w ciągu 7 dni od zgłoszenia wypłaty.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie
III.1.4)Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia
Nie
III.2)WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: InformacjA. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru zgodnie z Zał. Nr 2,
2. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
3. Wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.- Zał. nr 4
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenie, sporządzone zgodnie z Zał. Nr 3, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; - w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
3) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu â wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
4) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu â wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.- w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 8 ustawy PZP wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.- w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
6) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.
7) wypisu ze statutu banku - w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. e i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1- załącznik nr 1.
III.2.3)Zdolność techniczna
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1- załącznik nr 1.
III.2.4)Zamówienia zastrzeżone
Nie
III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu
Nie
III.3.2)Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi Nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
ZP2710.17.2011
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
Nie
IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów 18.8.2011 - 09:00
Dokumenty odpłatne Nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
18.8.2011 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w dniach 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 18.8.2011 - 09:30
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ
Nie
VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH
Nie
VI.3)INFORMACJE DODATKOWE
VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa
POLSKA
E-mail: odwołania@zup.gov.pl
Tel. +48 224587800
Internet: http://uzp.gov.pl
Faks +48 224587800
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zgodnie z art 184 ustawy PzP.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
7.7.2011
siwz_kredyt_9_000_000_pln_wersja_na_07_07_2011.docx
rb27s_i_kw_2011.pdf
rb27s_iv_kwartal_2010.pdf
rb28s_i_kw_2011.pdf
rb_28s_iv_kwartal_2010.pdf
rb_nds_i_kw_2011.pdf
rb_nds_iv__kwartal_2010.pdf
rb_z_iv_kwartal_2010.pdf
rbn_i_kw_2011.pdf
rbn_iv_kwartal_2010.pdf
rbz_i_kw_2011.pdf
wykaz_instytucji_zal_nr_22.pdf
uchwala_rio_291_splata_kredytuzal_nr_21.pdfoawiadczenie_o_niezaleganiu_w_oplatach_zal_nr_19.pdf
POZOSTAŁE ZAŁACZNIKI DO POBRANIA ZGODNIE ZE SCIEŻKAMI DOSTĘPU PODANYMI W sSIWZ NA STRINIE ZAMWIAJĄCEGO
odpowiedzi_na_zapytania_1_bank.docx
rb_pdp_iv_kwartal_2009zal_1a.pdf
rb_pdp_iv_kwartal_2010zal_1b.pdf
uchwala_w_sprawie_wyboru_skarbnika_zal_2.jpg
info._o_zaciagnietych_pozyczkach_i_kredytach_zal_3.pdf
zestawienie_projekty_unijnezal_4.xlsx
info._o_stanie_mienia_zal_5.pdf
formularz_ofertowy_do_kredytu_9_000_000_zal_6.xls
uchwala_roi_-_opinia_-_wykonanie_budzetu_za_rok_2009_zal_7.pdf
rb-28s_ii_kwartal_2011_zal8a.pdf
rb-27s_ii_kwartal_2011_zal8b.pdf
rb_n_ii_kwartal_2011zal_8c.pdf
rb_nds_ii_kwartal_2011_zal_8d.pdf
rb_z_ii_kwartal_2011_zal_8e.pdf
odpowiedzi_na_zapytania_kredyt_a2.doc z dnia 04.08.2011 r.
rb_nds_iv_kwartal_2009zal_1.pdf
rb_n__iv_kwatral_2009zal2.pdf
rb_z_iv_kwartal_2009zal3.pdf
rb_uz_iv_kwartal__2009zal4.pdf
rb_uz_iv_kwartal_2010zal5.pdf
nip_-_zal6.jpg
regon-_zal7.jpg
zaswiadczenie_burmistrzazal8.pdf
bilanse_spolek_zal9.zip
zalacznik_nr_3_do_siwz_zal_10.doc
modyfikacja_odpowiedzi_na_zapytania.doc z dnia 05.08.2011 r.
odpowiedz_na_zapytanie_3.doc
odpowiedz_na_zapytanie_4.doc z dnia 10.08.2011