OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W SOCHACZEWIE ORAZ PLACÓWEK I INSTYTUCJI URZĘDU MIEJSKIEGO W SOCHACZEWIE NA POTRZEBY ZASILANIA LOKALI I BUDYNKÓW ORAZ OŚWIETLENIA ULICZNEGO I SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ.
PL-Sochaczew: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
2011/S 229-371533
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Gmina Miasto Sochaczew1 Maja 16 Punkt kontaktowy: Urząd Miejski w Sochaczewie, Osoba do kontaktów: Kwiatkowski Radosław96-500 Sochaczew POLSKA Tel.: +48 468622602 E-mail: przetargi@sochaczew.pl
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.sochaczew.pl
Dostęp elektroniczny do informacji: http://www.sochaczew.bip.org.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
Rodzaj instytucji zamawiającej: Organ władzy regionalnej lub lokalnej
Główny przedmiot lub przedmioty działalności: Ogólne usługi publiczne
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: tak
Gimnazjum nr 1 w Sochaczewie Hanki Sawickiej96-500 Sochaczew P OLSKA
Gimnazjum nr 2 w SochaczewieStaszica96-500 Sochaczew POLSKA
Miejska Biblioteka Publiczna1 Maja 1696-500 Sochaczew POLSKA
Miejski Ośrodek KulturyŻeromskiego96-500 Sochaczew POLSKA
Miejskie Przedszkole nr 1Hanki Sawickiej96-500 Sochaczew POLSKA
Miejskie Przedszkole nr 3 w Sochaczewie Poprzeczna Sochaczew POLSKA
Miejskie Przedszkole nr 4 w Sochaczewie15 Sierpnia Sochaczew POLSKA
Miejskie Przedszkole nr 7 Żwirki i Wigury Sochaczew POLSKA
Muzeum Ziemi Sochaczewskiej Plac Tadeusza Kościuszki Sochaczew POLSKA
Szkoła Podstawowa nr 2 w Sochaczewie15 Sierpnia Sochaczew POLSKA
Szkoła Podstawowa nr 3 w Sochaczewie Hanki Sawickiej Sochaczew POLSKA
Szkoła Podstawowa nr 4 w Sochaczewie Staszica Sochaczew POLSKA
Środowiskowy Dom Samopomocy Zamkowa Sochaczew POLSKA
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Sochaczewie Al. 600-leciaSochaczewPOLSKA
Zakład Usług Pogrzebowych Trojanowska Sochaczew POLSKA
Zespół Szkół w Sochaczewie Chopina Sochaczew POLSKA
Żłobek MiejskiAl.600-leciaSochaczewPOLSKA
Miejski Dom Kultury w Sochaczewie15 Sierpnia Sochaczew POLSKA
Sekcja II: Przedmiot zamówienia. Opis
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Miejskiego w Sochaczewie oraz placówek i instytucji Urzędu Miejskiego w Sochaczewie na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego i sygnalizacji świetlnej.
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług Sochaczew.
Kod NUTS
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ). Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
Informacje na temat umowy ramowej
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 r. nr 81 poz. 615 z późn. zm.), zwana dalej sprzedażą energii elektrycznej, w planowanej ilości ok. 3218 000 kWh dla 183 punktów poboru energii elektrycznej należących do Urzędu Miejskiego w Sochaczewie oraz 16 placówek i instytucji Urzędu Miejskiego w Sochaczewie, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej "SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
09000000, 09300000
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
Informacje o ofertach wariantowych: Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
Wielkość lub zakres zamówienia. Całkowita wielkość lub zakres:
Zamówienie obejmuje:
— część 1. Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów należących do Urzędu Miejskiego w Sochaczewie oraz16 placówek i instytucji Urzędu Miejskiego w Sochaczewie,
— część 2. Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sochaczewie oraz Żłobka Miejskiego,
— część 3. Sprzedaż energii elektrycznej do budynku należącego do Miejskiego Ośrodka Kultury w Sochaczewie.
Informacje o opcjach. Opcje: nie
Informacje o wznowieniach. Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji.
Rozpoczęcie 01.03.2012. Zakończenie 28.02.2013
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1
Nazwa: Część 1. Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów należących do Urzędu Miejskiego w Sochaczewie oraz 16placówek i instytucji Urzędu Miejskiego w Sochaczewie
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w planowanej ilości ok. 3 142 000 kWh dla 156punktów poboru energii elektrycznej należących do Urzędu Miejskiego w Sochaczewie oraz 16 placówek i instytucji Urzędu Miejskiego w Sochaczewie. Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru znajdują się w zestawieniu zbiorczym stanowiącym załącznik nr 1 do umowy sprzedaży energii elektrycznej(załącznik nr 4 do SIWZ).
Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do:
a) 118 punktów poboru energii, dla których płatnikiem faktur jest Gmina Miasto Sochaczew; dla oświetlenia ulicznego (PPE nr od 1 do 118 w zestawieniu dla części 1 w załączniku nr 1) będzie zawarta z Wykonawcą jedna umowa przez Gminę Miasto Sochaczew. Dla pozostałych PPE (nry w zestawieniu od 123 do 131) będą zawarte z Wykonawcą oddzielne umowy przez Gminę Miasto Sochaczew.
b) 29 punktów poboru energii, dla których płatnikami faktur są następujące placówki i instytucje:
1. Gimnazjum nr 1
2. Gimnazjum nr 2
3. Miejska Biblioteka Publiczna w Sochaczewie
4. Miejski Ośrodek Kultury
5. Miejskie Przedszkole nr 1
6. Miejskie Przedszkole nr 3 im. Jana Brzechwy
7. Miejskie Przedszkole nr 4 z oddziałami integracyjnymi
8. Miejskie Przedszkole nr 7 im. Marii Montessori
9. Muzeum Ziemi Sochaczewskiej
10. Szkoła Podstawowa nr 2 im Marii Konopnickiej
11. Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bolesława Krzywoustego
12. Szkoła Podstawowa nr 4 im. Janusza Korczaka
13. Środowiskowy Dom Samopomocy
14. Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Sochaczewie
15. Zakład Usług Pogrzebowych
16. Zespół Szkół w Sochaczewie
Każdy z ww. płatników zawrze z Wykonawcą jedną umowę dotyczącą wszystkich należących do niego PPE.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
09000000, 09300000
Wielkość lub zakres
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w planowanej ilości ok. 3 142 000 kWh dla 156punktów poboru energii elektrycznej należących do Urzędu Miejskiego w Sochaczewie oraz 16 placówek i instytucji Urzędu Miejskiego w Sochaczewie
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 01.03.2012. Zakończenie 28.02.2013
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2
Nazwa: Sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sochaczewie oraz Żłobka Miejskiego
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w planowanej ilości ok. 64 000 kWh dla 25 punktów poboru energii elektrycznej należących do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sochaczewie oraz 1 w Żłobku Miejskim. Szczegółowe informacje dotyczące punktów poboru znajdują się w zestawieniu stanowiącym załącznik nr 2 do umowy sprzedaży energii elektrycznej (załącznik nr 5 do SIWZ).
Dla obiektów należących do Zakładu Gospodarki Miejskiej (PPE nr od 1 do 25 w zestawieniu dla części 2 w załączniku nr 2) będzie zawarta z Wykonawcą jedna umowa przez Zakład Gospodarki Miejskiej.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
09000000, 09300000
Wielkość lub zakres
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w planowanej ilości ok. 64 000 kWh dla 25 punktów poboru energii elektrycznej należących do Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sochaczewie oraz 1 w Żłobku MiejskimInformacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 01.03.2012. Zakończenie 28.02.2013
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3
Nazwa: Sprzedaż energii elektrycznej do budynku należącego do Miejskiego Ośrodka Kultury w Sochaczewie
Krótki opis
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w planowanej ilości ok. 12 000 kWh dla 1punktu poboru energii elektrycznej należącego do Miejskiego Ośrodka Kultury w Sochaczewie. Szczegółowe informacje dot. poszczególnych punktów poboru znajdują się w zestawieniu zbiorczym stanowiącym załącznik nr 3 do umowy sprzedaży energii elektrycznej (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamówienie obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 1 punktu poboru energii (przyłączonego do sieci przedsiębiorstwa Boryszew ERG), dla którego płatnikiem faktur jest Miejski Ośrodek Kultury w Sochaczewie.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
09000000, 09300000
Wielkość lub zakres
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej w planowanej ilości ok. 12 000 kWh dla 1punktu poboru energii elektrycznej należącego do Miejskiego Ośrodka Kultury w Sochaczewie.
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia. Rozpoczęcie 01.03.2012. Zakończenie 28.02.2013
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Warunki dotyczące zamówienia
Wymagane wadia i gwarancje:
Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 18 000 PLN.
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
Warunki udziału
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp wg wzoru zgodnie z Zał. nr 1, oraz
a) pisemne oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone wg załącznika nr 4 do SIWZ;
b) aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu regulacji Energetyki;
c) dla części 1. i 2.: oświadczenie, że na dzień składania oferty wykonawca posiada umowę lub promesę umowy z PGE Dystrybucja S.A., umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A.,
d) dla części 3.: oświadczenie, że na dzień składania oferty wykonawca posiada umowę lub promesę umowy z Boryszew ERG, umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Boryszew ERG
Wykazu wykonanych dostaw (min 1) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (zgodnie z pkt 3.2 SIWZ) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) Oświadczenia, sporządzonego zgodnie z zał. nr 2, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 i 8 ustawy Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 5. Sprawozdania finansowego albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innego dokumentu określającego obroty oraz zobowiązania i należności - za rok 2010. - Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku
(Wykonawca powinien wykazać brak możliwości dostarczenia dokumentu podstawowego.
2. Opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę stanowiącą równowartość minimum 1 000 000 PLN.
3. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert wysokości minimum 800 000 PLN
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
Informacje dotyczące określonego zawodu
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
Rodzaj procedury: Otwarta
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Informacje administracyjne
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZP.2710.26.2011
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia nie
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego Dokumenty odpłatne: nie
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
04.01.2012 - 09:30
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą: w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
Warunki otwarcia ofert: Data: 04.01.2012 - 10:00
Miejscowość: Urząd Miejski w Sochaczewie.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Informacje dodatkowe
Procedury odwoławcze
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych Postępu 17a02-676 Warszawa POLSKA E-mail: odwołania@zup.gov.pl Tel.: +48 224587800Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Zgodnie z art. 184 ustawy Pzp.
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 24.11.201
siwz_-_sprzedaz_energii_dla_potrzeby_um_18.11.2011.doc
zestawienie_ppe_czesc_1-_zal_nr_4_do_siwz.doc
zestawienie_ppe_czesc_2-_zal._nr_5_do_siwz.doc
zestawienie_ppe_czesc_3-_zal_nr_6_do_siwz.doc