OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA PEŁNIENIE ROLI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W SPECJALNOŚCI: 1. KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANYCH; 2. INSTALACJI W ZAKRESIE SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYCH, GAZOWYCH, WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH; 3. SIECI, INSTALACJI I URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTROENERGETYCZNYCH NA ZADANIU INWESTYCYJNYM REWITALIZACJA ZABYTKOWYCH KRAMNIC W SOCHACZEWIE
NUMER OGŁOSZENIA: 111020 - 2011; DATA ZAMIESZCZENIA: 12.05.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sochaczew , ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, faks 046 862-26-02.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie roli inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności: 1. konstrukcyjno-budowlanych; 2. instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 3. sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na zadaniu inwestycyjnym Rewitalizacja zabytkowych Kramnic w Sochaczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie roli inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności: 1. konstrukcyjno-budowlanych; 2. instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; 3. sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na zadaniu inwestycyjnym Rewitalizacja zabytkowych Kramnic w Sochaczewie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I - Branża budowlana W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku należy przedłożyć oświadczenie o możliwości pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający wyższe wykształcenie. CZĘŚĆ II - Branża sanitarna W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku należy przedłożyć oświadczenie o możliwości pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych , cieplnych, wentylacyjnych i gazowych oraz posiadający wyższe wykształcenie. CZĘŚĆ III Branża elektryczna W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku należy przedłożyć oświadczenie o możliwości pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadający wyższe wykształcenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ I - Branża budowlana Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie świadczył - co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego lub nadzoru inwestycyjnego nad realizacją robót konstrukcyjno - budowlanych na obiekcie użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych, zamieszkania zbiorowego w rozumieniu §3 pkt.4.5. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 ze zmianami), o kubaturze nie mniejszej niż 6 000 m3 i wartości umowy co najmniej 2.500.000 zł netto (wartość nadzorowanych robót) --co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego lub nadzoru inwestycyjnego nad realizacją robót konstrukcyjno - budowlanych na obiekcie użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych, zamieszkania zbiorowego w rozumieniu §3 pkt.4.5. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 ze zmianami), w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, CZĘŚĆ II - Branża sanitarna Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie świadczył: - co najmniej 1 usługi nadzoru inwestorskiego lub nadzoru inwestycyjnego nad realizacją robót sanitarnych na obiekcie użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych, zamieszkania zbiorowego w rozumieniu §3 pkt.4.5.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 ze zmianami), o wartości co najmniej 1.500.000 zł netto lub 2 usługi nadzoru o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł netto.(wartość nadzorowanych robót sanitarnych na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie CZĘŚĆ III Branża elektryczna Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: - co najmniej 2 usługi nadzoru inwestorskiego lub nadzoru inwestycyjnego nad realizacją robót elektrycznych na obiekcie użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych, zamieszkania zbiorowego w rozumieniu §3 pkt. 4.5.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 ze zmianami), o łącznej wartości co najmniej 900.000 zł netto (wartość nadzorowanych robót elektrycznych) na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku należy przedłożyć oświadczenie z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wykazu przedstawicieli lub pełnomocników (wraz z wzorami podpisów), uprawnionych do podpisywania dokumentów w firmie. 2) formularz ofertowy 3) zaparafowane istotne postanowienia umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zmiany terminu wykonania nadzorowanych robót, 2) konieczności dokonania zmian adresu, zmian osób reprezentujących strony umowy itp. 3) wprowadzenia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, co spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto Wykonawcy, 4) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew Biuro Obsługi Klienta - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet V Wzmacnianie Roli miast w rozwoju regionu Działanie 5.2 Rewitalizacja miast.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym Rewitalizacja zabytkowych Kramnic w branży konstrukcyjno-budowlanej, Koordynator zespołu inspektorów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym Rewitalizacja zabytkowych Kramnic w branży konstrukcyjno-budowlanej, Koordynator zespołu inspektorów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym Rewitalizacja zabytkowych Kramnic w branży instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym Rewitalizacja zabytkowych Kramnic w branży instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym Rewitalizacja zabytkowych Kramnic w branży sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprawowanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym Rewitalizacja zabytkowych Kramnic w branży sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
siwz-_nadzor_inwestorski__nad_kramnicami.doc
odpowiedz_na_zapytania_-_nadzor_nad_kramnicami.doc
zmiana_terminu_skladania_ofert_nadzor_nad_kramnicami.doc
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Numer ogłoszenia: 121288 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 111020 - 2011 data 12.05.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Sochaczew, ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, fax. 046 862-26-02.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
W ogłoszeniu jest: CZĘŚĆ II - Branża sanitarna Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie świadczył: - co najmniej 1 usługi nadzoru inwestorskiego lub nadzoru inwestycyjnego nad realizacją robót sanitarnych na obiekcie użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych, zamieszkania zbiorowego w rozumieniu §3 pkt.4.5.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 ze zmianami), o wartości co najmniej 1.500.000 zł netto lub 2 usługi nadzoru o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł netto.(wartość nadzorowanych robót sanitarnych na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
W ogłoszeniu powinno być: CZĘŚĆ II - Branża sanitarna Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie świadczył: - co najmniej 1 usługi nadzoru inwestorskiego lub nadzoru inwestycyjnego nad realizacją robót sanitarnych na obiekcie użyteczności publicznej lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych, zamieszkania zbiorowego w rozumieniu §3 pkt.4.5.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690 ze zmianami), o wartości co najmniej 1.500.000 zł netto lub 2 bądź 3 usługi nadzoru o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł netto.(wartość nadzorowanych robót sanitarnych na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew Biuro Obsługi Klienta - parter.
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Sochaczewie ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew Biuro Obsługi Klienta - parter.