Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17287 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sochaczew, ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, faks 046 862-26-02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni asfaltowej w ul. Nowowiejskiej w Sochaczewie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w ul. Nowowiejskiej nawierzchni asfaltowej dwuwarstwowej o długości 274,30 mb na podbudowie z kruszywa łamanego ograniczonej z obu stron krawężnikami betonowymi wraz z przebudową istniejącego chodnika (prawostronnego) i istniejących zjazdów do posesji. Wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Uwaga! Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji technicznej tj. : przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część niniejszej S.I.W.Z. Zakres wynikający z w/w dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie tzn. jeżeli jakikolwiek element lub czynność są wymienione w choćby jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty. W przypadku wystąpienia wątpliwości lub różnic w w/w dokumentach dotyczących opisu tych samych robót, materiałów, urządzeń, obowiązków i uprawnień stron etc. Wykonawca ma obowiązek zwrócić się do Zamawiającego z żądaniem ich wyjaśnienia. W przypadku nie dopełnienia tego obowiązku Wykonawca uwzględni w cenie przedstawionej w ofercie wariant bardziej korzystny dla Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany dokonać wizji lokalnej placu budowy, w celu zapoznania się z warunkami wykonania robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia oraz uzyskania akceptacji przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
¡ Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
¡ ZWK Józef Siekierski, ul. Planowa 11, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 332980,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
¡ Cena wybranej oferty: 243240,15
¡ Oferta z najniższą ceną: 243240,15 / Oferta z najwyższą ceną: 416218,10
¡ Waluta: PLN.