OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU â usługi
Druk i dostawa gazety Tygodnik Ziemia Sochaczewska
Numer ogłoszenia: 221214 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Tygodnik "Ziemia Sochaczewska" , ul. Wąska 17, 96-500 Sochaczew, woj.
mazowieckie, tel. 0-46 862 23 55, faks 0-46 862 75 19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa gazety Tygodnik Ziemia
Sochaczewska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługę drukowania i
dostawy raz w tygodniu gazety Tygodnik Ziemia Sochaczewska w nakładzie 3.300 szt.( z
możliwością zwiększenia lub zmniejszenia w trakcie trwania umowy) o poniższych wymaganiach:
ilość stron- 16 (w tym 4 strony barwne, 12 stron czarno - białych), format - A3, papier - gazetowy do
50 g /mkw. Zamawiający przekazuje materiały gotowe do druku w formie elektronicznej na CD w
każdy poniedziałek do godz. 18.00. Przy wykonaniu tego zadania Wykonawca będzie otrzymywał
płytę CD z opracowanym tekstem i ilustracjami w programie VENTURA COREL 8 (VP, PRN).
Wydrukowany nakład zamawiający odbiera z drukarni we własnym zakresie w poniedziałek do
godziny 22.00. W przypadku świąt państwowych i kościelnych wypadających we wtorek, gazeta
będzie ukazywać się w poniedziałek. Płyty CD będą w tym przypadku przekazywane drukarni w
indywidualnie ustalonym terminie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana
zostanie metodą spełnia-niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach zgodnie z pkt. 4 S.I.W.Z
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana
zostanie metodą spełnia-niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach zgodnie z pkt. 4 S.I.W.Z
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana
zostanie metodą spełnia-niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach zgodnie z pkt. 4 S.I.W.Z
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana
zostanie metodą spełnia-niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach zgodnie z pkt. 4 S.I.W.Z
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców dokonana
zostanie metodą spełnia-niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach zgodnie z pkt. 4 S.I.W.Z
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa
w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały
wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z
informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy
usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania
takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji
części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w
zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca
zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby
lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kalkulację cen wkładek telewizyjnych i reklamowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców,
u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość
dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej: 13.1. Zmiana Czasu na Ukończenie Robót 13.1.1 inne przyczyny zewnętrzne
niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub
wykonywania innych czynności przewidzianych Kontraktem; W przypadku wystąpienia okoliczności
wymienionych w pkt 13.1.1 termin Czasu Ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu,
o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak
niż o okres trwania tych okoliczności. 13.2.1 Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których
Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy Zmiana osób podanych w
ofercie wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga
aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ , a dla dokonania zmiany
niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 13.3. Pozostałe zmiany
spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie
przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu
rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy. d) rezygnacja przez
Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. e) kolizja z planowanymi lub równolegle
prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną
ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji. f) zmiany
uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 ďż˝1 Kodeksu cywilnego. g) gdy zaistnieje
inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub
należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. W przypadku pkt. 13.3.b zmiana stawki VAT
dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku pkt. 13.3.c
zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionych w umowie. Wszystkie
powyższe postanowienia w punktach 13.1, 13.2 i 13.3 stanowią katalog zmian na które Zamawiający
może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą
żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. . Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.
144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjnoorganizacyjną
Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych, c)
udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych d)
udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ. Zamawiający dopuszcza
możliwość wyrażenia zgody na wykonywanie robót przez podwykonawców nie wskazanych w ofercie
lub na zakres robót nie wskazany w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom. Zmiana
taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury
zatwierdzania podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.sochaczew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tygodnik Ziemia
Sochaczewska ul. Wąska 17 96-500 Sochaczew..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
03.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Tygodnik Ziemia Sochaczewska ul. Wąska 17 96-500
Sochaczew..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
siwz_druk_gazety.pdf