Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63798 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sochaczew, ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, faks 046 862-26-02.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dot. rewitalizacji zabytkowych Kramnic zlokalizowanych przy ul. 1 Maja 21 i ul. Wąskiej 17 w Sochaczewie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres projektu Rewitalizacja zabytkowych Kramnic w Sochaczewie obejmuje nadbudowę, przebudowę budynku oraz prace remontowe i rekonstrukcję obiektu, które przywrócą sylwetkę oddającą pierwotny charakter budowli. Planuje się wykonanie następujących prac: podwyższenie ściany zewnętrznej elewacji w celu uzyskania III kondygnacji, wykonanie stropu nad pomieszczeniami powstałymi w wyniku nadbudowy, wykonanie dachu kopertowego-czterospadowego, jętkowego z izolacją termiczną, pokrytego dachówką (na całym budynku,), wykonanie prac remontowych polegających na osuszeniu ścian zewnętrznych budynku metodą iniekcji krystalicznej oraz przeprowadzenie renowacji arkad oraz tarasu wraz z wymianą izolacji na wodoszczelną, wymianę obróbek blacharskich na obróbki z blachy miedzianej, wymianę stolarki okiennej w otworach okiennych i drzwiowych, wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji wod-kan, remont kotłowni z zmianą sposobu ogrzewania z węgla na gaz. Remont pomieszczeń i klatek schodowych oraz wykonanie nowej klatki schodowej w celu poprawienia warunków przeciwpożarowych i BHP, Obiekt powinien być dostosowany dla osób niepełnosprawnych w związku z tym należy przewidzieć montaż windy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
-
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Usług Projekotywych INSTALKOMFORT Krzysztof Łukasz Maciejewski, Wilczyńskieo 1A, 10-686 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 97540,98
-
Oferta z najniższą ceną: 97540,98 / Oferta z najwyższą ceną: 261050,00
-
Waluta: PLN.
|